här ska en rubrik sitta

 2010-10-27 / 10:57:59 / postat i: Vardagligt

imorse på tåget så sitter det en snubbe jämte mig och läser telefonkatalogen. random? lite smått. han bara satt där för sig själv med sin fina gula enirokatalog. undrar vad han gjorde? efter att ha kollat lite för mycket på CSI blev jag lite rädd att han var en mördare som slumpmässigt valde ut sina offer genom att bara peka i katalogen.

och igår på bussen kom jag på en jätterolig tanke, tänk om killarna hade haft snoppen i nacken? vad galet det hade sett ut. hahah! hängt ner på ryggen som en slips åt fel håll. tänk er vid sex då? hahaha. vilka jävla bilder jag har i mitt huvud nu kan jag säga. heeeelt galet. alltså.. sjuka tankar i mitt huvud.

annars då? i måndags sov jag hos min syster. på kvällen kollade vi på "youth in revolt". skitrolig film haha (måste lägga till ett skratt så att ni verkligen förstår hur rolig den var) och vaknade 7 igår av att anton dödade mig med sin pistol och satte sig lite smått kärleksfullt på mitt huvud. var barnvakt åt han och alicia eftersom att syrran och kalle skulle iväg. tina kom en stund och hjälpte mig med ungarna och det tackar jag för! sen kom syrran hem och vi åkte till antons gympa. tanken var att jag skulle ta bussen 16:36 men 17:04 kollar jag på klockan och inser att jag har missat bussen. fail. så åker en timme senare och hoppar på tåget i kungsbacka. i lindome får jag reda på att emelie och martina är på kungsbacka station så hoppar av i lindome och tar nästa tåg med dom. drar iväg med emelie och träffar på adam, jesper och namnlös_snubbe. vi sätter oss på svea där alla dumma 18åringar beställer in öl och vin. förutom jag.. tvingas sitta där med min kaffe och plågas av att vara minderårig. sen kommer namnlös_snubbe2 och niklas och joinar oss. sen åkte vi hem tralalala det var kul.

har föresten döpt om niklas på min mobil. numera heter han "ponken <3" på min mobil. fan vad gullig och kärleksfull jag är. helt insane. och inatt ska jag sova hos honom, tänkte bara att ni var intresserade av att veta det.


Kommentarer
Sandra Jansson

Känns som om jag missar bajsmycket när jag inte är i skolan :(


2010-10-27 @ 11:12:20

URL: http://tandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback