helguppdatering

 2010-10-04 / 11:22:10 / postat i: Vardagligt

fredag: eftersom min älskade efterblivna pata åker till rom i en månad så var jag, amanda och vikingarna hemma hos henne och käkade mat och sa hejdå. glodde på eurotrip och bad santa. vid 11 somnade jag som den roliga personen jag är, och vaknade halv 1 av att niklas ringde mig. då gick jag, linda och amanda ut och satte oss i soffan, kollade på stjärnorna och drack té. satt där i två timmar, råmysigt. i like my hoes. gick in och somnade vid 3, gött mos.

lördag: vaknade (no shit hehe) käkade frulle och drog med mamma på föreläsningen "good enough". den var verkligen hur bra som helst! visste ni att vi tänker ungefär 65000 tankar varje dag men bara 5% är nya tankar de resterande 95% är sånt vi tänkte igår. gick hem, käkade lite mat och drog in till gbg och mötte niklas. åkte till sandra och kollade på karatekid, grym film ju! jackie chan är så jävla bra. sen kom amanda, vi glodde på youtubeklipp och sen drog amanda haha. kollade på svärdet i stenen, sen drog niklas. jag och sandra glodde lite på rock a doodle. asbra film haha. somnade väl runt 3 igen.

söndag: vaknade vid 11, fick ett mejl på fb av en viss person som jag verkligen inte ville ha mejl av just då... ignonerade det och vid 12 vaknade sandra. kollade klart på rock a doodle och sen hela dagen kollade på vi på youtubeklipp och sen käkade vi thaimat. nomnom, rågott. vid 6 drog jag hem till niklas, där lyssnade jag när han spelade lite gura för mig (ännu mer nomnom hahaha) sen kollade vi på TV. mysigt. sen hämtade pappa mig vid halv 11.

japp händelserik helg känner jag. men skönt att bara softa ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback