inte frisk än

 2010-10-14 / 09:57:22 / postat i: Vardagligt

igår vaknade jag vid 9 på kvällen och bara grät och grät, hade så fruktansvärt ont i halsen. åkte in till farbror doktor, men jag hade ingen sjukdom alls. fan det är nästan så jag önskar att jag hade halsfluss eller något så jag kunde få medicin så att jag blir frisk någon gång.

tredje dagen jag ligger hemma, jag är så rastlös så jag inte vet vart jag ska ta vägen. orkar inte sova mera, har sovit typ 30 timmar på två dagar. uhuhu tråkigt. och jag har så ont i huvudet att jag inte orkar sitta upp i mer än några minuter annars hade jag suttit vid datorn. ne, nu får jag hålla mig till disney channel och vänta på att niklas kommer hit och pussar mig frisk haha.



idag fyller förövrigt världens bästa underbaraste finaste anton 3 år. tänk att det nästan exakt var 3 år sen som jag satt på min slöjdlektion och fick samtalet som sa att nu var anton född. en perfekt liten grabb.
grattis anton. jag älskar dig!


och idag går även mina tankar till hela familjen borekull eftersom åke tog sina sista andetag 91 år gammal. vila i frid



edit:
okeeejrå, jag glömde av en sak. det var på måndagen mamma ringde för att säga att nu åker vi till bb och träffar anton. det var på söndagen jag fick reda på att han var född haha. tur att man har en duktig syster som rättar en

Kommentarer
Jessica

Oj va sjuk du måste vara. Eller du kanske gick i skolan på söndagar. ;) för Anton är född på en söndag!! Krya på dig. Puss


2010-10-14 @ 13:20:37
Jannike

Fina fina Anton:)



Jaha vad är de för bananer han skulle lägga då? Kablar vte jag att man kan lägga;) Men bananer va ett nytt ord:D


2010-10-15 @ 21:38:32

URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback