jag & sandra

 2010-10-08 / 14:01:54 / postat i: Vardagligt


älskar dig!


ikväll ska jag vara med sandra. först ska vi träffa amanda & niklas och gå runt lite i stan. sen drar vi hem till sandra och har en myskväll. precis vad jag behöver just nu. aldrig kan det vara bra någonstans. är det inte trubbel i skolan är det trubbel med vänner eller killar och är det inte något med dom så är det trubbel med mina päron. så ikväll ger jag upp allt sånt för ett tag och bara lever livet. precis när allting kändes hur bra som helst och lyckan var stor så självklart är det något som går snett. tack jessica för att jag fick sova hos dig inatt! har tagit slut på mina tårar nu iallafall, så nu finns det inget att deppa över. whatevaaah, man lever bara en gång och jag tänker leva den gången jävligt bra!

Kommentarer
Jessica

Du är alltid välkommen till mig, det hoppas jag du vet!!


2010-10-08 @ 23:01:38
filippa

Fin bild...



Svar: Tack!


2010-10-09 @ 22:56:37

URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback