helgen

 2010-09-12 / 22:31:22 / postat i: Vardagligt


först chillade jag järnet med mandiz ett tag, sen skulle jag & pottan på fest
i alingsås. sprang som en dåre till bussen, och sen till tåget. men några
ungdomar hade lekt på spåret, så polisen skulle "röjja" undan. som tur var
dog ingen, men korkade ungar som springer på spåret. skaffa er ett liv..
20 minuter försent kom vi till alingsås. thank god to the iphone säger jag bara.
slog upp adressen på kartorna och gick med hjälp av gpsen hem till robban.
trevligt folk var det där. körde ölspelet, tjötade och lyssnade på fulla grabbar
som sjöng singstar. finaste jag har hört.. eller inte! en annan full snubbe
tyckte att jag & pottan borde bli ett par. men nää? han e ju pottan haha!
låg i hans knä någon timme och bara pratade om livet. så det ska vara.
drog hem och slaggade vid 2 kanske.


snor sandras text.
"Hade en förjävla trevlig kväll igår, först åkte jag in och träffade martina och
lilla shoppinggalna martina va tvungen att springa runt i alla affärer, puff.. Sen kom
juanita så åkte vi till kungsbacka och träffade Josefine. Efter detta åkte vi till Kållered
och skulle träffa Spille. Vi förkrökade, ehum söp hemma hos honom och hans polare.
Vi stannade en stund och sen åkte vi vidare till götet, vi alla tänkte åka hem och
de gjorde Martina och Juantia också. Jag och Josefine gick till tappen medans vi
ändå väntade på min buss, sen så satte vi oss ute på centralen och träffade massa
härligt folk! fyfan va kul de va! inte dåligt alls. Toppen kväll med tjejerna och
lite randoms! helt perfekt!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback