ska ut och springa

 2010-09-01 / 19:53:35 / postat i: Vardagligt

jag hatar egentligen att springa när det är ljust ute. man ser alla hurtbullar som springer runt som vilda höns med sina tighta asfula overaller. något av det värsta är svenssonfamiljen som är ute och springer, och alla har likadana kläder. eller de där riktigt snygga hunkarna som springer förbi en just när man har lite andnöd. men värst är nog de där tanterna på 80+ som går förbi mig med sina stavar när jag joggar, vänder sig om och ger mig ett överlägset leende som säger "hahah din otränade knöl, jag är snabbare än dig och det är inte ens jobbigt."


ifall ni ser någon ligga i en buske och spy så är det ingen fara.
det är nog bara jag som har sprungit mer än 20 meter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback