beslutsångest

 2011-04-17 / 18:59:10 / postat i: Vardagligt

jag har chansen att komma in på en väldigt bra skola i danmark nu i augusti, men jag vet inte om jag vill åka så snart. jag kommer att få jobba med bla. hasselbladskameror och annat grym utrustning, åka på praktik vart jag vill i hela världen. är rädd för att åka dit men är det verkligen värt att missa en sån jävla bra chans att gå på denna skolan. är inte klar i sverige än känner jag. skolan kostar inget och jag får studiebidrag på 2700 i månaden som täcker alla kostnader. hej beslutsångest

Kommentarer
Pappa

Gör det!!!!!

Du kommer ångra dej om du inte gör det..


2011-04-17 @ 20:01:35
mandiz

gör det! finns ändå inget kvar i sverige när jag och linda sticker. ;) nej men seriöst, göteborg är en kort tågresa därifrån så du kommer ju kunna hälsa på alla och så kan du ju åka tillbaks till sverige när utbildningen är klar + det låter ju som en gryyyymm chans + inga lån + danmark<3


2011-04-18 @ 16:55:25
pata

sverige finns kvar om du ångrar dig, bara en tågfärd bort. du kan komma hem hur enkelt som helst. gör det! så att du inte ångrar dig i efterhand. puss <3


2011-04-18 @ 18:51:08
per

gör det, är du feg eller?


2011-04-20 @ 17:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback