bloggvärlden har gått för långt

 2011-04-10 / 14:28:39 / postat i: Vardagligt

"Hallå alla där ute i sverige,eller var ni nu än är. Jag skapaden denna bloggen för att ha ett ställe som...jag vet inte varför,jo men inte hur jag ska förklara det,i alla fall. På bloggen kommer jag ha videor (med mig) och annat. Och ja,jag är lite crazy så jag valde att kategorin till detta inlägg är crazy skåning. Varför jag säger det vet jag inte,men skit i det. Alltså ingen kommer läsa min blogg efter detta inlägget,det värsta är att det är det första. Men det finns ju en sån sak där man kan skriva frågor till mig,och vissa av dem frågorna kanske jag har med i videor och annat. Jag kommer även skriva lite noveller på bloggen och annat. Alltså min blogg kommer ha mycket,foton,noveller,recept,videor,toplistor, och vad man nu kan ha på en blogg faktiskt. Så ni kan bara vänta och hoppas på att det just ni vill att jag ska skriva om kommer upp,men orkar du inte vänta så skriv en fråga om jag kan skriva om det eller kanske skriv den i gästboken eller var som. Hitta på något sätt att få tag på mig och om bloggen går bra tänker jag skapa en ny mail adress som ni kan maila mig om ni vill bli mina bloggvänner som jag kommer kalla er för då. För jag kanske inte känner er så jag kallar er inte för vän eller något sådant,utan bloggvän för då är ni mina vänner på bloggen. Jag är även intresserad av att läsa andra bloggar,så tipsa mig gärna om era eller någon annans blogg." (http://skanetjejen.bloggplatsen.se/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback