glad påsk osv

 2011-04-22 / 15:59:29 / postat i: Vardagligt

suttit ute på en picknickfilt med mamma & jessica hela förmiddagen. käkade lite mat och tjötade. nu är jag hos victot och har klippt hans hår kort, tror det blev lite för kort för han ser olycklig ut men whatevvah det växer ut heheh. jag tycker att det blev grymt och jag bestämmer så aah. btw är det bara jag som tycker det är roligt att sitta vid andras datorer? tänk på vart folk har vart med sina händer och pillat och sen rört datorumusen. haha snuskigt! typ gammalt runk på tangentbordet. finfint!
anyways så ska jag till slottskogen snart med amanda, william och linda (taskig jag är som säger dig sist linda haha) dricka lite öl och sen gör vi rockbaren. jag ska bli full och rolig! efter det så drar jag väl till kungsbacka igen och somnar fint med öl i magen. imorgon har jag ingen aning om vad som ska hända med det märker vi la. hejdå mina små kycklingar

Kommentarer
pata

du kan va sist ):


2011-04-24 @ 10:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback