jag är framme

 2011-08-14 / 18:12:11 / postat i: Livet i Danmark

sitter i mitt rum och gråter en liten skvätt för jag längtar redan hem. hur fan ska jag klara ett halvår här?

resan gick väldigt bra, gick upp tidigt och vinkade hejdå till pappa och jenny från båten. åt en god frukostbuffé och sedan åkte vi direkt till viborg. direkt på parkeringen så träffade vi en svensk tjej som heter linn och tillsammans med henne och hennes pappa så åt vi på jenses bofhouse. sen skulle vi checka in på hemmet men då fanns jag inte med i några listor så fick lite panik och blev arg på han som skulle fixat det. fick iallafall plats i ett rum med någon random människa som inte är här just nu och imorgon får jag förhoppningsvis flytta till linns rum. men men allt löser sig väl. är sjukt nervös inför imorgon. fattar inte danska för 5 öre! tack till mamma och anders som körde mig hit. ♥

(har skapat en ny kategori som heter "livet som dansk" och det är den som kommer vara min standardkategori just nu bara så ni vet)

Kommentarer
Anonym

Kommer att bli hur grymt å kul som helst!!!!


2011-08-14 @ 20:53:45
pata

puss baby, du klarar det! det är okej med hemlängtan, alla har det. du lär dig snart. love yahh


2011-08-14 @ 22:00:34
mamma

Hej, grät en skvätt i bilen med, å sen när färjan lämna danmark rann det över igen, tur att det inte blev nya zeeland ;). Är jätteglad att vi kunde köra ned dig känns skönt för modershjärtat å ha sett skolan. Linn verka vara en jätte go tjej så perfekt att vi träffa henne. pöss på dig Älskar dig <3 <3


2011-08-15 @ 13:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback