lugn kväll

 2011-08-27 / 01:10:51 / postat i: Livet i Danmark

spelade biljard och kort med heidi, louise och nick. vann hela tiden för jag är bäst. hehe nej, förlorade nog allt vi körde. under kvällen bröt världens oväder ut och det blixtrade så att hela himmelen var vit och det var precis över oss. lite smått läskigt när några ungdomar är helt själva i ett superstort skolhem. och påtal om det... gick nerför trappan til källaren när jag tänkte på att i alla skräckfilmer så går folk själva i stora hus/skolor och en mördare kommer. tänkte så mycket på det att jag inte märkte att en snubbe stod framför mig och HERREJÄVLAR vad rädd jag blev kan jag ju säga! näääe men det har vart en skön kväll. nästan alla åker hem på helgerna så vi är ungefär 20 stycken kvar. och när vi gick till affären så var heidi från norge, louise från danmark och jag som svensk men språket funkar förvånansvärt bra ändå.


Kommentarer
Peo

:)!

Har ju sagt att du inte skall se sådana filmer.....


2011-08-27 @ 07:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback