tre fotouppgifter tills torsdag

 2011-08-30 / 13:04:39 / postat i: Livet i Danmark

ska fotografera drama, sensualitet och kommunikation i rawformat utan att redigera bilderna. jag gillar inte när det är för uppenbart vad temat är och det ska inte heller vara för svårfattat eftersom att jag inte kan förklara hur jag har tänkt på danska.

för temat kommunikation funderar jag på att ha två personer i varsitt hörn av ett rum och de ska prata med varandra genom en såndär "telefon" man hade när man var liten (två muggar med ett snöre emellan)

dramabilden är jag lite sugen på att fota något konstigt. kanske genom en vattenflaska så att hela världen blir upp-å-ner så att man inte riktigt ser vad det föreställer men jag vet inte.. kanske det inte riktigt är drama.

ååååhååå det är svårt, hjälp mig nu mina små vänner

Kommentarer
Peo

Drama: säg till dina studiekompisar att favvopuben har stängt, och ta kort på deras reaktion.....


2011-08-31 @ 07:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback