känner mig som en hyprokondiker

 2011-02-28 / 21:28:00 / postat i: Vardagligt

för ett tag sedan var jag hos läkaren angående min huvudvärk och trötthet, då visade det sig att jag har järnbrist. 99% av gångerna som jag har besökt sjukhuset så jag har haft något och fått pencillin. jag undrar vad som händer om jag inte får pencillin utskrivet, hur lång tid tar det tills sjukdomen försvinner av sig själv och är det verkligen värt att vänta och se? jag är sjuk nästan en gång i månaden och då menar jag inte förkylning. jag gillar inte att gå till doktorn för jag känner mig verkligen som en hyprokondiker som springer dit hela tiden, jag skulle verkligen inte vilja se mina journaler haha. saken är också att jag numera inte kan äta visa medicinkurer eftersom att de inte har någon effekt, antagligen för att jag har ätit dom så många gånger. så nu får jag äta lite starkare mediciner, men vad händer när de slutar hjälpa då?

detta är andra gången på en månad som jag har feber och ont i kroppen. men denna gången så är jag också svullen under öronen och har jätteont där. kan inte vrida huvudet lika mycket som vanligt och det gör ont när jag tuggar fastän jag inte har ont i halsen. undrar vad det är och ska jag gå till doktorn imorgon? och vad kan de egentligen göra åt saken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback