plugg!

 2011-02-21 / 19:40:57 / postat i: Vardagligt

ätit kycklingburrito, hällt upp naturchips (intalat mig att det är nyttigare hehe) i en skål och lyssnar på creedence clearwater revival. ska precis börja skriva mitt samhäll b & svenska c arbete...
inser till min fasa att jag har mejlat fel arbete och det arbetet med 5 färdigskrivna sidor ligger på skolans dator eller mammas dator.. framför mig har jag istället ett arbete på 2 sidor. jobbigt att skriva 7 sidor på fyra timmar...
fan vad ska jag göra?! när jag för en gångs skull tänkte lämna in ett arbete i tid så fuckar det sig! och eftersom jag är rätt bra på att dra ursäkter så lär väl inte krille & nicklas tro mig imorgon när jag säger som det är.

FAN FÖR MITT LIV!





(så jävla arg tjej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback