30 days challenge

 2011-01-14 / 12:05:02 / postat i: Listor

Dag 1 - Presentation av mig själv
josefine järlbrink, fyllde 18 år 12 november. uppvuxen på landet med mamma, pappa och 2 systrar. hade då kaniner, ödla, orm, gris, hönor, ankor, fiskar, eremitkräftor och säkert fler djur. flyttade sen till kungsbacka 2004 och då skildes mina päron. nu bor jag varannan vecka med min mamma i kungsbacka och vi har en sköldpadda vid namn skallis och varannan vecka i göteborg med pappa, hans sambo jenny och två ödlor. jag är stolt moster till världens finaste barn, och brukar försöka träffa dom så ofta som möjligt.
jag går på ljud och bildskolan där jag läser media tillsammans med 28 andra töntar. nu har jag inriktningen journalistik men har tidigare läst foto och det sög.

något specciellt intresse har jag inte direkt i mitt liv, brukar fotografera, hänga med kompisar, lyssna på musik och festa typ som en normal 18åring. har tidigare gått i teater, dans, gitarr, konståkning, friluftsfrämjandet (ungefär som scouterna fast coolare).

nu förtiden peppar jag sommaren, nya zeeland och vuxenlivet. men saknar barndomen och 90talet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback