årets första träning

 2011-01-16 / 22:34:15 / postat i: Vardagligt

va ute och sprang idag. det var skön....t. hehehe, nemen jag har ju ett friskis och svettis kort så tänkte kolla om jag kunde träna på eriksberg istället för kba men det gick ju fan inte. så blev arg, fick låna jennys springkläder och tog en runda. orkade springa en kvart innan jag dog hahaha. sämstkondis.se! kände mig som en korv i kläderna, och jag tycker synd om de som gick bakom mig. kan inte vart en vacker syn alltså. en stor rumpa som dunsar. tänk er liksom... duns... flås.. duns.. flås.. duns. hehehe stackarna.

nu ska jag ta en ciggeluring, äta en pepparkaka med ädelost på (så jäääävla gott!), duscha och sen ska jag sova. godnatt mina loverz

Kommentarer
DiGucciNi

sv; Tack så mycket för tipset! :)

Kan du några bra träningstips?


2011-01-17 @ 14:10:14

URL: http://diguccini.blogg.se/
DiGucciNi

sv; HAHaha du är rolig du :p springa på kvällarna bara för att ingen ska se :) trodde man sprang då för att det var skönast :) Men alla har sina egna idéer ;) Jag och min pojkvän är ute och går varje kväll faktiskt, ganska skönt :) Men tack för dina tips!:)


2011-01-17 @ 16:01:41

URL: http://diguccini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback