det är söndag idag

 2011-06-26 / 17:17:02 / postat i: Vardagligt

gör mig av med det negativa och fokuserar på det positiva. fick ett mindre trevligt samtal i fredags som nästan förstörde hela kvällen. hade verkligen inte förväntat mig något sånt av den här personen. det blev tårar och bråk men det gör inget. hade en fin kväll ändå! var hos mig först och åt mat och sen åkte vi till trädgårn. träffade några barndomsvänner också och det är alltid lika kul. tack till sofia, viktor och martina som höll mitt humör uppe hela kvällen och gjorde kvällen grym. så summan av kardemumman eller vad man nu säger
jag hade en bra kväll!

idag ska jag se den nya filmen bad teacher med fulingarna amanda och linda. hoppas på att filmen blir rolig för det behöver jag. det är bland annat cameron diaz, jason segel och justin timberlake som spelar i den.


Kommentarer
elin

veckan's blogg vinnare är utsedd, kika in och se om det var du! :)

annars kan du bara försöka igen!




2011-06-26 @ 19:32:20

URL: http://elinengdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback