my life is kinda boring, but i love it anyways

 2011-03-18 / 18:12:37 / postat i: Vardagligt

känner för att åka iväg någonstans just nu, jag är trött på kungsbacka och göteborg och folket som finns här. saknar värme och lycka. saknar sommaren. snart flyttar jag och det ska bli så skönt att slippa från er loosers som föralltid kommer sitta fast här. jag ska skratta åt er när fastnar här innan ni ens har fått reda på hur jävla underbart livet kan vara. men iallafall så känns som att det bara är sura miner vart man än går just nu. skulle vart i stockholm och sett mcr nu egentligen men så blev det inte och jag blev inte heller tillfrågad att följa med. tji fick jag ehe. ogillar när ni åker iväg hela tiden och ojdå vi glömde visst fråga jossan. men det gör inget, hon finns kvar hemma och väntar på oss :):):)

fan ta människor, jag ska bli en sköldpadda och bo i mitt skal hela livet. hade vart mycket bättre! alla surisar och svikare och skitsnackare och falska as och äckliga puckon får inte komma in. bara mina fina vänner. folk som faktiskt ställer upp och finns där i vått och torrt och inte bara när det passar och de kan klämma in mig i sitt schema. heheh jag är så bitter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback