Eran favvisbloggerska här

 2011-03-07 / 14:42:02 / postat i: Vardagligt

HEJ HEJ BLOGGEN! och hejsan hoppsan allihopa det är Flesket här, eran absoluta favoritbloggare som är så jävla fräck,(http://fokinwankah.blogg.se) som bloggar från min fula med snälla vän bobs blogg. HUR MÅR NI? jag mår bra, har ätit hamburgare och cowboychips i skolan, cowboychips=tacoskal brutna i delar som smakar papper, fin smak dedär. Inte nog med det så har vi tryckt i oss lite godis. vad meeer kan jag säga? ..Just nu lyssnar vi på vår skolas otroligt fina julskiva som visar vilka OTROLIGA talanger vi har här på skolan, eller...? Men IALLAFALL, det är en fin dag, sol och lite vårvärme sådär. Så HiMlA hÄrLiGt! och vi försökte trottsa vinden och det lite kalla vädret genom att sitta ute, det var kallt. vi gjorde en fin videoblogg, som visar våran fräckhet, coolhet och ännu mer fräckhet. det är jobbigt att vara så cool som jag är, för jag är ju trotts allt coolast ever. Är lite sugen på pommezzz, trotts att jag satt och tryckte i mig det i lördags på bobsans jobb. Jag och Alibob är glada och snälla fnizz. (Även om du hör dåligt ibland så ställer jag alltid upp för dig, känslosam jag är) VAD MER? jo men vi får se om jag slänger upp vår fina v-blogg någongång i mitt liv, den är ju trotts allt bra. Jo jag vet vad ni alla tänker nu, cool stroy bro, tell it agian!
PUSS OCH KRAM ALLA MONGOBARN XOXO I KNOW YOU LOVE ME



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback