Louise håller mig sällskap

 2011-11-07 / 23:21:47 / postat i: Livet i Danmark

Har ätit toast till kvällsmat och försökt beskriva för varandra hur gott det är och det lät ungefär såhär "i wanna make love with it and get children and then i wanna make love with my children and eat them all" och lite till sades nog kanske. Tog även en liten prommis och har berättat allt som hänt under dessa 3 veckor vi har vart ifrån varandra. Det känns lite bättre nu men har ändå inte fått tillbaka känslan jag hade för någon månad sen men den kommer förhoppningsvis snart. Sitter nu nyduschad och Louise håller på att fläta mitt hår. Ska strax sova för imorgon är det skola första gången på
riktigt länge och jag längtar inte till att gå upp tidigt.

Hon är inte så surig som hon ser ut på bilden, hon är bara koncentrerad haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback