Vårat rum har blivit ett motel

 2011-11-09 / 00:03:26 / postat i: Livet i Danmark

Eller motel är nog fel ord för när jag hör motel tänker jag bara på engångsligg över natten och så är det inte riktigt haha! Det är snarare som så att våran dörr står olöst hela tiden när vi är på skolhemmet och folk springer in och ut hela tiden. Som idag till exempel så kom Louise  och Heidi hit fram tills middagen och efter middagen kom även Louise  och Camilla och anslöt sig till gänget. Så alla har suttit med en dator och bara chillat i vårat lilla rum men det är supermysigt så klagar verkligen inte. Om jag går iväg en stund så sitter folket kvar och umgås utan mig på rummet haha. Älskar verkligen att bo såhär och det är en av de bästa sakerna med Danmark.


Nu byter jag samtalsämne helt och hållet känner jag men ville bara berätta att nu är det endast 3 dagar kvar tills jag fyller 19 och jag har sån fruktansvärd åldersnojja. Jobbigt liv jag har.. verkligen jobbigt. Jag känner mig gammal när jag är 18 år hahah.


Dags att sova nu men först ett avsnitt av The Mentalist som har blivit en av mina favoritserier, självklart är Grey's fortfarande det bästa som hänt världen och det kan ingen ändra på. Godnatt alla mina fina vänner (och fula ovänner) tack för att ni orkar följa mitt klagande dagligen. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback