happiness

 2011-10-10 / 16:56:21 / postat i: Livet i Danmark

Försöker att njuta av tiden så mycket jag kan just nu. Är inne i en period då allt bara känns gött och då vill jag inte sitta framför datorn förstår ni väl? Men jag lever, jag har det otroligt bra och jag mår riktigt bra just nu. Känner mig bara så säker i mig själv. Orsaken till detta försvinner snart ur mitt liv så jag får liksom passa på allt jag kan. Samtidigt som jag har det bra så kan jag inte bara låta bli att undra lite varför detta händer nu? Vill inte snubben däruppe att jag ska få vara glad mer än i några korta perioder? Jaja ville egentligen bara säga att om jag inte uppdaterar så ska ni veta att jag lever och sånt. Ha det fint och ta alltid vara på allt det bra i livet - för i ena minuten kan det finnas där och i nästa inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback