Godmorgon världen!

 2011-09-23 / 10:58:46 / postat i: Livet i Danmark

Inatt drömde jag att jag och Justin Bieber hade en fling! Han var i Stockholm på besök och vi blev superkära och jag skulle följa med honom till hans college nästa vecka. I drömmen åt vi mat som hans mamma hade lagat och Biebers alla vänner var med. Sen såg mitt ex och han blev jätteavundsjuk för att jag dejtade Bieber.
..... bara obehaglig dröm.



Idag är jag fortfarnade hemma från skolan och Linn har tvingat upp mig, legat på rummet i nästan 3 dygn och ruttnat. Ska ta en fika i byn ikväll och köpa godis för vi ska ha en rejäl tjockiskväll ikväll. På måndag har vi lovat varandra att sluta med onyttigheter och jag ska även börja med LCHF så gott det går här. Nu jävlar ska mina små volanger och extrakilon bort. Får se hur länge det går! Hehe kommer inte alls gå bra säkert men man ju prova. Ska försöka tvinga Linn att träna med för det är så tråkigt att träna själv.

Kommentarer
daniella:)

Fin blogg! Allt bra?:)


2011-09-23 @ 13:42:02

URL: http://daniellabooks.blogg.se/
pata

en dröm.... eller en FANTASI????? mig lurar du ine


2011-09-23 @ 16:29:31
Peo

Säg till om du vill ha lite lchf tips :)


2011-09-24 @ 20:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback