Har en riktigt go fredagskväll!

 2011-09-23 / 21:47:19 / postat i: Livet i Danmark

Varken jag eller Linn var taggade på att gå ut så vi köpte godis... en hel del godis kan man säga. Blir en skön helg detta tror jag nog. Har fixat alla fyra pirates of the carribean filmerna för dom har jag inte sett innan. Nu har jag sett den första och åh jag tror jag är lite kär i Jack Sparrow, han är ju förjävla het. Snart ska vi lyfta våra feta rövar och spela lite kort med Agnes för mina ögon börjar bli fyrkantiga av filmtittandet. Hoppas alla får en fin fredagskväll och gör inget som jag inte skulle gjort haha.



Vill även passa på att säga hej till alla mina nya läsare, jag hoppas verkligen att ni stannar kvar!

Kommentarer
M*

Trevlig helg ♥


2011-09-23 @ 21:55:31

URL: http://dajeroma.blogg.se/
esther

åhtjena vad gott!!


2011-09-26 @ 15:21:18

URL: http://esthermotahta.blogg.se/
Siri

Haha, världens bästa shopping!


2011-09-26 @ 16:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback