inget hollywoodliv direkt

 2011-09-24 / 15:03:25 / postat i: Livet i Danmark

Nu när mina besökare har ökat till nästan 50 om dagen (inget om man jämför med kissan men ändåååå) så känner jag att jag måste uppdatera min blogg lite bättre kanske. Vill ju leverera något bra till alla mina fanz....... eh ja.. Iallafall så vet jag inte vad jag ska skriva om för jag ligger i mitt rum i Danmark, har på mig myskläder och äter godis. Vad finns det att skriva om då? Kan ju inte direkt säga att jag lever ett intressant liv eller så.

Vet att ingen kommer svara för så är det alltid men vad vill mina små loverz läsa om i min blogg?

Kommentarer
KallamejDea

Sv: Tack så jättemycket! :D

Men försök och börja lite smått och se om nån gillar det och så blir det kanske större o större och så lär man sej mer också! :)


2011-09-24 @ 18:38:06

URL: http://kallamejdea.blogg.se/
Peo

Väldigt snygg design!!


2011-09-24 @ 20:21:12
pata

jag lever hollywood liv... hehe............... jag vill veta ALLT om ditt liv nu när jag inte kan betrakta dig i smyg på avstånd längre!!!!!!!


2011-09-24 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback