första uppgifterna på medieskolen

 2011-09-01 / 13:47:33 / postat i: Foto - medieskolerne

jag är så lycklig just nu. på gymnasiet så spydde läraren alltid galla över bilderna och allt var fel på dom. idag har jag fått beröm. jag har faktiskt fått beröm av en lärare för mina bilder. känns så underbart! våran lärare lange sa att det syntes att jag var van att fotografera utomhus eftersom att ljuset var så bra och han trodde att jag hade använt blixt men det har jag inte gjort faktiskt. han sa att bilden var skidego! han gillade även hur jag hade klippt den så att personerna var på kanten. kommunikationsbilden var inte lika bra, skulle haft mobilerna tända men det får jag tänka på till nästa gång. dramabilden var kraftfull och han gillade att den var i svartvitt och att munnen var i fokus och allt annat var blurrigt. han sa även att den nästan hade kunnat vara en poster. förlåt för skrytet, men det känns så jävla skönt att han gav mig rättvis kritik.


tema: sensualitet



tema: kommunikation


tema: drama


Kommentarer
Anonym

oooooh vad bra det blev. älskar kommunikationsbilden. PUSS


2011-09-02 @ 02:26:01
Peo

Bra jobbat, Josefine!!!!


2011-09-02 @ 07:06:48
pemelie

Bilderna blev asbra ju! Grymt bobsan :*


2011-09-02 @ 17:14:45

URL: http://beautifulfear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback