ADDICTED

 2012-01-25 / 02:39:17 / postat i: Foto - medieskolerne


TEMA: ADDICTED

Här får ni se vad jag har gjort den senaste veckan i skolan, personligt fotografi. Fyfan vad stressigt det har varit och jag är verkligen inte nöjd med resultet. Blev inte som jag hade tänkt mig i huvudet. Nåja det blir säkert bra hoppas jag. Imorgon ska de visas upp för två fotoklasser samt tre lärare och jag är så sjukt nervös för vad de ska säga om bilderna, hoppas att det inte blir onödigt mycket kritik för våra lärare är riktigt hårda. Har suttit och redigerat i över 10 timmar så nu ska jag sova väldigt välförtjänt i fyra timmar innan det är dags för skola igen. Hojta till om ni vill se de i större format så ska jag nog kunna fixa det, eller så kan ni bara skriva vad ni tycker om bilderna.

Kommentarer
mandiz

FAAN vad snygga! älskar hur retro det känns med bakgrunderna, ljuset i deras ansikten (haha fan vad gay det lät) och kompositionen!!! fem av fem toasters!!! de e dejligt!


2012-01-25 @ 03:41:03
linda

fyfaaaennn vad snyggt!!!! har människan i mitten så många cigg i käften for realz?? grym du är babe


2012-01-25 @ 04:48:18
Peo

Jag tycker dom är kanon.

Verklig hängivelse åt sin last.... :)

Framförallt den sista där man ser att lasten verkligen är en last.


2012-01-26 @ 07:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback