I love people who make me laugh. I honestly think it's the thing I like most, to laugh. It cures a multitude of ills. It's probably the most important thing in a person.

 2012-01-10 / 04:09:21 / postat i: Vardagligt

Kan inte sova och kom att tänka på den gången du och jag skejtade från Liseberg till Nils Ericsson och jag insåg att vi aldrig kommer göra det igen. Det var en varm sommarkväll och solen höll på att gå ner. Skrattandes och flummandes sparkade vi på och pratade samtidigt som vi andades tungt för ansträningen. Fy i helvete vad jag saknar dig. Det gör så ont att tänka på att du faktiskt inte finns nära mig längre och jag ångrar mig så mycket att jag inte alltid tog mig tid till dig och att vi hade våra duster. Allt sånt känns bara fjantigt nu när du inte ens finns kvar i Sverige.
Jag älskar dig så att det gör ont min finaste Linda.

Kommentarer
suss

Det är toppen med härliga människor! Jag vet att designen inte är bloggens starka sida, dessutom är design inte heller min starkaste sida. Men jag jobbar med en header just nu! Den skall strax komma upp på bloggen! :)


2012-01-10 @ 15:06:45

URL: http://susanneronnstedt.blogg.se/
agnes

fin blogg!


2012-01-10 @ 15:29:09

URL: http://agneseline.blogg.se/
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

tråkigt när vänner är så långt bort :(

jättefin bild & text !


2012-01-10 @ 16:15:56

URL: http://tjejenida.blogg.se/
Nathalie

hej, hur är det med dig idag? :)

kram!


2012-01-10 @ 17:15:03

URL: http://naxo.blogg.se/
linda

åhå baby det högg till i magen på mig när jag såg detta. MeN DET VAR INTE SISTA GÅNGEN VI GJORDE DET!!!!!! kommer till gbg i sommar ju <3333333333333333333333333333333 det är väldigt ofta nu för tiden som jag inte kan sova för att det gör så jävla ont att vara ifrån sina bästa vänner. JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2012-01-16 @ 01:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback