today you are you, that is truer than true. there is no one alive who is youer than you.

 2012-01-16 / 23:09:00 / postat i: Listor

Hur gammal är du om fem år?

- tjugofyra (usch, vad hemskt det låter haha. jag vill ju vara tonåring ett tag till)


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- min klass GF7, louise, linn, omid, jamil, tim, clauida osv. osv.


Hur lång är du?

- 168


Vilken är den senaste filmen du sett?

- såg leap day med omid & jamil igår


Vem ringde du senast?

- louise


Vem ringde dig senast?

- louise

 

Hur löd det senaste sms:et du fick?

- "jahaja, men ska nog överleva"

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- både och. är jag stressad och inte har möjlighet att smsa vill jag helst ringa, såklart. men annars är jag en sms-tjej.


Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- skilda


När såg du senast din mamma?

- i lördags när jag sa hejdå

 

När vaknade du i dag?

- 07:35

 

Var tror du att du befinner dig om tio år?

- inte en aning faktiskt, förhoppningsvis på ett bra ställe i världen med fina människor

 

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- när vi spelade egyptian war och omid fuskade som ett as men vägrade erkänna det


Hur stor är din säng?

- 1.40 hos mamma, 90 hos pappa och 90 på skolhemmetl. har 3 sänger, klå den hörrni!


Sover du med eller utan kläder på dig?

- oftast med


Vilka städer har du bott i?

- kungsbacka, göteborg och viborg


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- helt olika faktiskt

 

Är du social?

- ibland ja, beror ju på mitt humör


Tycker du om kaffe?

- nej, jag älskar det


Vad dricker du till frukost?

- kaffe och mjölk


Sover du på någon särskild sida?

- vet inte men jag brukar oftast vakna på rätt sida


Kan du spela poker?

- ja, och jag är grym på det om jag får säga det själv. slog max som är pokermastern flera gånger

Tycker du om att mysa/kela?

- ibland så kan jag vara riktigt gosig, men ibland inte


Är du en beroendemänniska?

- beror på vad det är


Känner du någon med samma födelsedag som din?

- tisseman

Vill du ha barn?

- kanske det kanske

Har du någonsin åkt ambulans?

- ajjemen

Vad spenderar du helst pengar på?

- saker som gör mig glad


Sover du med gosedjur?

- njae


Flirtar du mycket?

- nej, känner mig alltid så dum. sen fattar jag aldrig när någon flirtar med mig. är nog rätt handikappad på den punkten haha. gillar hellre raka puckar om det nu ska vara flirt


Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- haha kanske krävs körkort för att kunna få böter

 

Vilken var den senaste boken du läste?

- åh jag minns inte vad den heter men den var bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback